Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Aloitteet puoluekokoukseen lähetettävä 30.11. mennessä

SDP:n puoluekokous pidetään Seinäjoella 8.-10.5.2014.

Aloitteet puoluekokoukselle on jätettävä viimeistään marraskuun 30. päivänä 2013. Aloitteet voi lähettää sähköisesti osoitteeseen aloite@sdp.fi tai postitse osoitteella: SDP/Tuula Lampinen, Saariniemenkatu 6, 00530 Helsinki.

Puoluehallitus on päättänyt, että puoluekokoukselle valmistellaan järjestöuudistusasiakirja, koulutuspoliittinen linjapaperi sekä talouspoliittinen ohjelma. Lisäksi käynnistetään työ periaateohjelman valmistelemiseksi puoluekokoukseen 2016.