Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Antti Liikkanen

Antti Liikkanen on psykiatrian ylilääkäri ja SDP:n ehdokasjoukon ikäpresidentti. Monet vaalit läpikäyneenä Antin kokemus vaaleista ja vaalikampanjoista on Liikkanen Antti K2C0218 2 Fogra39 Mediumkullanarvoista. Ajat muuttuvat, mutta kokeneen ja maailmaa nähneen ehdokkaan terävät näkemykset arjesta ja lappilaisesta maailmanmenosta tuovat loistavan lisän lappilaisille SDP:n ehdokkaille ja myös lappilaisille ihmisille.

Antti on EU:n alueiden komiten jäsen ja mm. Lapin liiton maakuntavaltuutettu. Antin kotisivut löytyvät osoitteesta www.antiliikkanen.net.