Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Janne Jussila

Olen Janne Jussila 40 v duunari Kemijärveltä, missä olen asunut suurimman osan elämästäni. Perheeseeni kuuluu avopuoliso, 3 tyttöä ja 2 koiraa. Jussila Janne K2C0343 2 Fogra39 MediumTyöskentelen tällä hetkellä Pallaskylmä Oy:ssä perusduunarina erilaisissa metallituotteiden valmistustehtävissä.

Iän myötä olen alkanut kiinnostumaan yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, osaksi varmaan siitä syystä että minulla on 3 lasta ja kuntamme Kemijärvi on kriisikuntien joukossa. Niin kuin myös moni muu Lapin kunta.

Tieni politiikkaan alkoi vuoden 2010 lopulla, kun minusta tuli työpaikkani pääluottamusmies.Sen jälkeen olen kouluttautunut luottamustehtäviin ja saanut sitä kautta intoa ja tahtoa edetä niin ammattiyhdistysliikkeessä kuin myös yhteiskunnassamme.

Kotisivuni ovat osoitteessa http://www.jannejussila.fi