Maarit Feldt-Ranta påminner att många sakkunniga varnar, att modellen som regeringen Sipilä har valt, kommer att försämra, inte förbättra situationen inom social- och hälsovården.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Oriveden torilla on ämpärimeininkiä! Raija Vuori, Oriveden nuorin ehdokas Lauriina Lehtonen ja Ilkka Hjerppe olivat torilla hyvillä mielin juttelemassa kuntalaisten kanssa.demokraatti

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Osallistutaan yhdessä maailman suurimmalle kynttiläillalliselle ja näytetään valomerkki ilmaston puolesta sammuttamalla turhat valot. Viime vuonna 1,6 miljoonaa suomalaista osallistui tavalla tai toisella Earth Houriin - eiköhän laiteta vieläkin paremmaksi tänä vuonna. Jaa kuvaa, jos aiot osallistua!Sosialidemokraatit SDP

Kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen vetoaa hallitukseen, että se kuuntelisi jälleen kätilöitä ja hoitajia, kuten se teki palkkoja leikkaavien pakkolakien perumispäätöksessään.Sosialidemokraatit SDP

Janne Jussila

Olen Janne Jussila 40 v duunari Kemijärveltä, missä olen asunut suurimman osan elämästäni. Perheeseeni kuuluu avopuoliso, 3 tyttöä ja 2 koiraa. Jussila Janne K2C0343 2 Fogra39 MediumTyöskentelen tällä hetkellä Pallaskylmä Oy:ssä perusduunarina erilaisissa metallituotteiden valmistustehtävissä.

Iän myötä olen alkanut kiinnostumaan yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta, osaksi varmaan siitä syystä että minulla on 3 lasta ja kuntamme Kemijärvi on kriisikuntien joukossa. Niin kuin myös moni muu Lapin kunta.

Tieni politiikkaan alkoi vuoden 2010 lopulla, kun minusta tuli työpaikkani pääluottamusmies.Sen jälkeen olen kouluttautunut luottamustehtäviin ja saanut sitä kautta intoa ja tahtoa edetä niin ammattiyhdistysliikkeessä kuin myös yhteiskunnassamme.

Kotisivuni ovat osoitteessa http://www.jannejussila.fi