Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Lapin SD-piiri: Itä-Lapin uudet mahdollisuudet hyvän elinkeinopolitiikan ansiota

Lapin SD-piirihallitus on iloinen Itä-Lapin uusista mahdollisuuksista. Hallituksen päätös Soklin kaivoksen tukemisesta ja logistiikkakeskuksen rakentamisesta Kemijärvelle on työllisyysvaikutuksiltaan tervetullut päätös. Julkisuuteen tullut tieto myös uudesta mahdollisesta biojalostamosta Kemijärvellä tukee tätä hanketta. Itä-Lapissa on alkamassa uusien mahdollisuuksien aika ja osansa kiitoksista saa myös työministeri Lauri Ihalainen hoitaessaan junaradan sähköistyksen Kemijärven rautatieasemalta tehdasalueelle.

Lapin SD-piirihallitus pitää tärkeänä, että tuleva SOTE-uudistus tasoittaa kansalaisten terveyseroja alueellisesti ja kansanryhmittäin. Tärkeätä on, että asuinpaikasta ja ammatista riippumatta kaikki saavat samat sosiaali- ja terveyspalvelut ja kansalaisten terveyserot pienenevät. Sosiaali- ja terveyspalvelut on viimeinkin taattava tasa-arvoisesti kaikille.