Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Lapin Sosialidemokraatit: Lapin rajanylityspaikkojen aukiolo turvattava nykyisessä laajuudessaan!

Lapin Sosialidemokraattinen Piiri on huolissaan kahden merkittävän rajanylityspaikan (Salla ja Raja-Jooseppi) aukioloaikojen supistamisesta. Rajanylityspaikkojen riittävän aukiolon paikallinen ja aluetaloudellinen merkitys on kiistaton Itä-Lapin lisäksi koko maakunnalle aina länsirajaa myöten. Venäläisten matkailijoiden määrä Lapissa on suuri ja heidän käyttämänsä palvelut työllistävät lappilaisia kaupan ja matkailun aloilla työskenteleviä.

Ministerien taholta on lupailtu rajanylityspaikkojen ylläpitoon riittäviä resursseja, mutta nyt näyttää käyvän päinvastoin.

Hallitus näyttää unohtaneen rajaseudun taloudelliset mahdollisuudet kokonaan. Samalla on unohtunut myös itärajan ja rajakaupan kansantaloudellinen merkitys alueille. Se ei tunnu kuuluvan hallituksen kärkihankkeisiin.