Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Lapin Sosialidemokraatit: Markkinaehtoinen yhteiskunta eriarvoistaa Suomen!

Lapin Sosialidemokraattien mielestä hallituksen puhe markkinaehtoisesta yhteiskunnasta on vankka askel kohti eriarvoistuvaa Suomea. Liikenneministeri Anne Bernerin mukaan VR:n tehokkuus paranee markkinaehtoisuutta vahvistamalla.

Sokea Reettakin ymmärtää, että markkinaehtoisuus on vain keino siirtää julkisia palveluita yksityisten palveluntuottajien hoidettavaksi. Yksityinen palveluntuottaja ei tuota mitään ilman voittoa. VR:n liikenneosuuksien uhraaminen markkinavoimien alttarille tietää velvoiteliikenteen ja sitä kautta esim. Lapin yöjunayhteyksien loppumista tai ainakin merkittävää heikentymistä.

Yöjunayhteyksien loppuminen olisi Lapin maakunnalle, lappilaisille ihmisille ja ennen kaikkea matkailulle vakava isku. Lappilaiset Keskustan kansanedustajat ovat ns. paalupaikalla. Nyt ei riitä hurskaat kirjoittelut ja puheet, vaan tarvitaan tekoja. SDP on vahvasti Lapin puolella. Nyt on aluepolitiikan aika!