Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Mikkel Näkkäläjärvi

Mikkel Näkkäläjärvi on SDP:n ja ehdokas Lapista. Samalla Mikkel on myös kaikista ehdokkaista nuorin.  Inarin kirkonkylästä lähtöisin oleva nuori mies on on Näkkäläjärvi Mikkel K2C0010 2 Fogra39 Mediumtyöskennellyt Helsingissä.  Vuoden 2015 alusta hän kuitenkin muutti takaisin Lappiin ja opiskelee Rovaniemellä.  Nyt hän on SDP:n ehdokkaana Lapin vaalipiriistä eduskuntavaaleihin. .

Mikkel on YK:n nuorisodelegaatti ja Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n varapuheenjohtaja. Kokemusta on erityisesti koulutuspolitiikasta ammattikorkeakouluopiskelijoiden edunvalvonnan kautta. Mikkel on myös Saamelaiskäräjien nuorisoneuvoston varajäsen.

Mikkel löytyy facebookista ja lisätietoja löydät myös omilta kotisivuilta.