Demarinuoretshared image on Instagram

Demarinuoret & SONK järjestää tuttuun tapaan tänäkin kesänä kesäleirin 3.-6.8 Högsandissa. Ennen leiriä paljastamme leirin helmiä jo ennakkoon. Leirillä tullaan näkemään, kokemaan ja innostumaan uusista ja vähän vanhemmistakin jutuista uusilla näkökulmilla. Leirillä puhutaan paljon sosiaalisesta mediasta ja sen paineista nykymaailmassa. Siksipä leirillä tullaan näkemään Leffaillassa alkuvuonna 2017 ensi-iltansa saanut Maryam Razavin ja Jenni Salosen The Perfect Selfie. Dokumentti seuraa nuoren Instagram-tähden Olivia Oraksen elämää vuoden ajan ruudun edessä ja takana. Tulemme keskustelemaan illan aikana sosiaalisen median roolista nuorten elämässä. Ilmoittaudu pian ja varaa paikkasi leiriltä! Lisää tietoa kesäleiristä: https://www.facebook.com/events/1837207053272084/ #demarinuoret #sonk #kesäleiri2017 #högsand #letsmennäändemarinuoret

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Nyt on hyvä aika kieltää 0-työsopimuket. EU:kin harkitsee sitä. Tässä Suomi voisi näyttää mallia kaikille, joilla 0-sopimus on käytössä.

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Mikkel Näkkäläjärvi

Mikkel Näkkäläjärvi on SDP:n ja ehdokas Lapista. Samalla Mikkel on myös kaikista ehdokkaista nuorin.  Inarin kirkonkylästä lähtöisin oleva nuori mies on on Näkkäläjärvi Mikkel K2C0010 2 Fogra39 Mediumtyöskennellyt Helsingissä.  Vuoden 2015 alusta hän kuitenkin muutti takaisin Lappiin ja opiskelee Rovaniemellä.  Nyt hän on SDP:n ehdokkaana Lapin vaalipiriistä eduskuntavaaleihin. .

Mikkel on YK:n nuorisodelegaatti ja Sosialidemokraattiset Nuoret ry:n varapuheenjohtaja. Kokemusta on erityisesti koulutuspolitiikasta ammattikorkeakouluopiskelijoiden edunvalvonnan kautta. Mikkel on myös Saamelaiskäräjien nuorisoneuvoston varajäsen.

Mikkel löytyy facebookista ja lisätietoja löydät myös omilta kotisivuilta.