Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Pohjois-Suomen sosialidemokraatit täysillä Liisa Jaakonsaaren takana

Oulun ja Lapin sosialidemokraattiset piirit tulevat täysillä tukemaan europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaaren ehdokkuutta tulevissa Euroopan parlamentin vaaleissa.  Liisa Jaakonsaari edustaa vahvaa valtakunnallista ja kansainvälistä kokemusta, tekemistä  ja näkemystä koko Suomen ehdokkaana.  Seuraavat EU-vaalit pidetään  25.5.2014. Ennakkoäänestys on 14.-20.5.2014

Pohjoisten sd-piirihallitusten mielestä hallituksen kasvua ja työllisyyttä tukeva talousarvioesitys osoittaa päättäväistä, yhteistä tahtotilaa vakavassa  taloustilanteessa. Työllisyyteen panostus on näyttävä työllisyys -lisäbudjetissa.  Työmarkkinasopimus luo pidempää näkymää tulevaan.

Seuraava Oulun ja Lapin yhteinen demaritapaaminen pidetään 30.-31.8.2014 Ylläksellä.

Lisätietoja  puheenjohtaja Paavo Törmi p. 0504115604 ja puheenjohtaja Hilkka Halonen p. 0407210590.