Demarinuoretshared image on Instagram

Demarinuoret & SONK järjestää tuttuun tapaan tänäkin kesänä kesäleirin 3.-6.8 Högsandissa. Ennen leiriä paljastamme leirin helmiä jo ennakkoon. Leirillä tullaan näkemään, kokemaan ja innostumaan uusista ja vähän vanhemmistakin jutuista uusilla näkökulmilla. Leirillä puhutaan paljon sosiaalisesta mediasta ja sen paineista nykymaailmassa. Siksipä leirillä tullaan näkemään Leffaillassa alkuvuonna 2017 ensi-iltansa saanut Maryam Razavin ja Jenni Salosen The Perfect Selfie. Dokumentti seuraa nuoren Instagram-tähden Olivia Oraksen elämää vuoden ajan ruudun edessä ja takana. Tulemme keskustelemaan illan aikana sosiaalisen median roolista nuorten elämässä. Ilmoittaudu pian ja varaa paikkasi leiriltä! Lisää tietoa kesäleiristä: https://www.facebook.com/events/1837207053272084/ #demarinuoret #sonk #kesäleiri2017 #högsand #letsmennäändemarinuoret

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Nyt on hyvä aika kieltää 0-työsopimuket. EU:kin harkitsee sitä. Tässä Suomi voisi näyttää mallia kaikille, joilla 0-sopimus on käytössä.

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Pohjolan demaritapaaminen Luostolla

la 8.9

klo 11.00 Saapumin, majoittuminen ja tulolounas
– lounas Ravintola Tunturissa

14.00 Seminaarin avaus
Puheenjohtaja Hilkka Halonen

14.10 Kohti kuntavaaleja
Poliittinen tilanne ja ilmasto vaalien alla
Sosialidemokraattien vaalivahvuudet
Asunto- ja viestintäministeri, SDP:n I varapuheenjohtaja Krista Kiuru

Sosialidemokraatit Euroopassa
Europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaari

Vaalinäkymät pohjoissuomessa

10 minuutin kommenttipuheenvuorot kansanedustajat Johanna Ojala- Niemelä, Tytti Tuppurainen, Raimo Piirainen

Keskustelua

16.30 Kahvit

17.00 Nuoret Sosialidemokraattisessa liikkeessä. näkemyksiä poliittiseen toimintaan ja tuleviin haasteisiin.
Nuoret kohti kuntavaaleja

18.00 Seminaarin päättäminen ja yhteenveto
Puheenjohtaja Paavo Törmi

Kylpylä, saunat