Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

SDP:n 3. varapuheenjohtaja Eero Vainio kiertää Lapissa

SDP:n 3. varapuheenjohtaja Eero Vainio kiertää Lappia muutaman päivän ennen Lapin Sosialidemokraattisen Piirin kevätpiirikokousta. Eero on Inarissa torstaina 25.4. ja klo 18 Inarin Energian tiloissa. Perjantaina 26.4. Eero vierailee Sodankylässä kaivoksella ja vierailee lisäksi Sodankylän Demarien vieraana klo 16 alkaen.

Lauantaina 27.4. klo 10 alkaen Lapin Sosialidemokraattisen Piirin kevätpiirikokous alkaa Juttutupa-seminaarilla. Puhujaksi on lupautunut Lapin kauppakamarin johtaja Timo Rautajoki. Välittömästi seminaarin jälkeen aloitetaan kevätpiirikokous.