Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

SDP:n vappupuhujat Lapissa 1.5.2015

SDP:n vappupuhujat Lapissa ovat varmistuneet. Perinteiseen tapaan SDP:n puhujia on viidessä tapahtumassa ympäri Lappia.

1.5. klo klo 12 Vasemmiston ja SAK:n yhteinen vappujuhla Rovaniemellä Lordi-aukiolla: SDP:n puhujana kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä, tapahtuman juontaa Demarinuorten vpj Mikkel Näkkäläjärvi.

1.5. klo 12 Työväen vappu Kemijärvellä Taivaan Tulien aukiolla: SDP:n puhujana Lapin SD-piirin 1. vpj Maria-Riitta Mällinen.

1.5. klo 10.30 Kemin Demarien bappubrunssi Teatteriravintolassa. Avauspuheenvuoro kaupunginvaltuutettu Pekka Tiitinen ja Martti Rauhala Lapin SD-piirin 2. vpj.

1.5. klo 12 Tornion ja Haaparannan kahden valtakunnan vappu Victorian torilla Torniossa. Puhujina kaupunginvaltuutettu Janne Olsen ja Martti Rauhala, Lapin SD-piirin 2. vpj.

1.5 klo 12 Inarin Sosialidemokraattien, Inarin Vasemmiston ja SAK/IAPJ:n yhteinen vapputapahtuma Inarin kuulaassa. SDP:n puhujana Lapin SD-piirin toiminnanjohtaja Paulus Toropainen