Demarinuoretshared image on Instagram

Demarinuoret & SONK järjestää tuttuun tapaan tänäkin kesänä kesäleirin 3.-6.8 Högsandissa. Ennen leiriä paljastamme leirin helmiä jo ennakkoon. Leirillä tullaan näkemään, kokemaan ja innostumaan uusista ja vähän vanhemmistakin jutuista uusilla näkökulmilla. Leirillä puhutaan paljon sosiaalisesta mediasta ja sen paineista nykymaailmassa. Siksipä leirillä tullaan näkemään Leffaillassa alkuvuonna 2017 ensi-iltansa saanut Maryam Razavin ja Jenni Salosen The Perfect Selfie. Dokumentti seuraa nuoren Instagram-tähden Olivia Oraksen elämää vuoden ajan ruudun edessä ja takana. Tulemme keskustelemaan illan aikana sosiaalisen median roolista nuorten elämässä. Ilmoittaudu pian ja varaa paikkasi leiriltä! Lisää tietoa kesäleiristä: https://www.facebook.com/events/1837207053272084/ #demarinuoret #sonk #kesäleiri2017 #högsand #letsmennäändemarinuoret

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Nyt on hyvä aika kieltää 0-työsopimuket. EU:kin harkitsee sitä. Tässä Suomi voisi näyttää mallia kaikille, joilla 0-sopimus on käytössä.

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

SDP:n vappupuhujat Lapissa 1.5.2015

SDP:n vappupuhujat Lapissa ovat varmistuneet. Perinteiseen tapaan SDP:n puhujia on viidessä tapahtumassa ympäri Lappia.

1.5. klo klo 12 Vasemmiston ja SAK:n yhteinen vappujuhla Rovaniemellä Lordi-aukiolla: SDP:n puhujana kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä, tapahtuman juontaa Demarinuorten vpj Mikkel Näkkäläjärvi.

1.5. klo 12 Työväen vappu Kemijärvellä Taivaan Tulien aukiolla: SDP:n puhujana Lapin SD-piirin 1. vpj Maria-Riitta Mällinen.

1.5. klo 10.30 Kemin Demarien bappubrunssi Teatteriravintolassa. Avauspuheenvuoro kaupunginvaltuutettu Pekka Tiitinen ja Martti Rauhala Lapin SD-piirin 2. vpj.

1.5. klo 12 Tornion ja Haaparannan kahden valtakunnan vappu Victorian torilla Torniossa. Puhujina kaupunginvaltuutettu Janne Olsen ja Martti Rauhala, Lapin SD-piirin 2. vpj.

1.5 klo 12 Inarin Sosialidemokraattien, Inarin Vasemmiston ja SAK/IAPJ:n yhteinen vapputapahtuma Inarin kuulaassa. SDP:n puhujana Lapin SD-piirin toiminnanjohtaja Paulus Toropainen