Demarinuoretshared image on Instagram

Demarinuoret & SONK järjestää tuttuun tapaan tänäkin kesänä kesäleirin 3.-6.8 Högsandissa. Ennen leiriä paljastamme leirin helmiä jo ennakkoon. Leirillä tullaan näkemään, kokemaan ja innostumaan uusista ja vähän vanhemmistakin jutuista uusilla näkökulmilla. Leirillä puhutaan paljon sosiaalisesta mediasta ja sen paineista nykymaailmassa. Siksipä leirillä tullaan näkemään Leffaillassa alkuvuonna 2017 ensi-iltansa saanut Maryam Razavin ja Jenni Salosen The Perfect Selfie. Dokumentti seuraa nuoren Instagram-tähden Olivia Oraksen elämää vuoden ajan ruudun edessä ja takana. Tulemme keskustelemaan illan aikana sosiaalisen median roolista nuorten elämässä. Ilmoittaudu pian ja varaa paikkasi leiriltä! Lisää tietoa kesäleiristä: https://www.facebook.com/events/1837207053272084/ #demarinuoret #sonk #kesäleiri2017 #högsand #letsmennäändemarinuoret

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Nyt on hyvä aika kieltää 0-työsopimuket. EU:kin harkitsee sitä. Tässä Suomi voisi näyttää mallia kaikille, joilla 0-sopimus on käytössä.

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Seija Hiltunen

Olen 57 vuotias neljän aikuisen lapsen äiti ja yhden pienen prinsessan mummo Rovaniemeltä.Hiltunen Seija K2C0222 2 Fogra39 Medium

Ammatiltani olen sosiaalityöntekijä ja työskentelen Lapin keskussairaalassa. Minulla on pitkä työkokemus sosiaalialantehtävistäni ja koen sosiaalialan asiantuntemuksen vahvuudekseni ja heikommassa asemassa olevien ihmisten asioiden ajamisen ja puolustamisen tärkeäksi asiaksi. Äitinä ja mummona, lasten- psykiatrisen yksikön sosiaalityöntekijänä sydäntäni lähellä ovat lasten ja perheiden asiat, työn ja perheen yhdistämiseen liittyvät asiat sekä kaikenlainen hyvinvointi työssä käyvien tai sitä vailla olevien suhteen.

Kotisivuni löytyvät osoitteesta http://www.seijahiltunen.com

Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen seija.eduskuntaan(a)gmail.com