Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Seija Hiltunen

Olen 57 vuotias neljän aikuisen lapsen äiti ja yhden pienen prinsessan mummo Rovaniemeltä.Hiltunen Seija K2C0222 2 Fogra39 Medium

Ammatiltani olen sosiaalityöntekijä ja työskentelen Lapin keskussairaalassa. Minulla on pitkä työkokemus sosiaalialantehtävistäni ja koen sosiaalialan asiantuntemuksen vahvuudekseni ja heikommassa asemassa olevien ihmisten asioiden ajamisen ja puolustamisen tärkeäksi asiaksi. Äitinä ja mummona, lasten- psykiatrisen yksikön sosiaalityöntekijänä sydäntäni lähellä ovat lasten ja perheiden asiat, työn ja perheen yhdistämiseen liittyvät asiat sekä kaikenlainen hyvinvointi työssä käyvien tai sitä vailla olevien suhteen.

Kotisivuni löytyvät osoitteesta http://www.seijahiltunen.com

Sähköpostia voit lähettää osoitteeseen seija.eduskuntaan(a)gmail.com