Työpaikka avoinna

Lapin Sosialidemokraattinen Piiri ry on SDP:n piirijärjestö jonka toimialueena on koko laaja Lapin maa. Lappi on alueellisesti noin 1/3 osa Suomen pinta-alasta. Rajanaapureina ovat Ruotsi, Norja ja Venäjä.

Nykyisen toiminnanjohtajamme siirtyessä eläkkeelle etsimme hänelle seuraajaa.

Haemme

TOIMINNANJOHTAJAA

1.1.2013 alkaen

Toiminnanjohtaja vastaa piirin poliittisen toiminnan valmistelusta, järjestötoiminnan kehittämisestä sekä piirin hallinnosta ja taloudesta. Hakijalta edellytämme järjestötoiminnan ja kunnallispolitiikan kokemusta, järjestötalouden tuntemusta, kykyä kirjalliseen valmisteluun ja toimistosovellusten hallintaa sekä sosialidemokraattisen arvomaailman tuntemusta. Arvostamme vaalityökokemusta ja nykyaikaisen viestinnän taitoja. Tehtävän hoitaminen edellyttää oman auton käyttöä ja matkustusvalmiutta.

Palkkaus ja muut edut määräytyvät SDP:n ja järjestötoimitsijain liiton välisen työehtosopimuksen mukaisesti.

Hakemukset 31.8.2012 klo 16.00 mennessä osoitteella Lapin Sosialidemokraattinen Piiri ry, Rovakatu 26 A 17, 96200 Rovaniemi.

Lisätietoja antavat puheenjohtaja Hilkka Halonen puh. 040 556 3447 ja
toiminnanjohtaja Seppo Nordström puh. 0400 182 556.