Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Työväen vapun ohjelmaa Lapissa

Työväen vappua vietetään 1.5. Lapin alueella seuraavasti: Rovaniemen vapputapahtumassa Lordi-aukiolla puhuu SDP:n kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä klo 12. Puoluesihteeri Reijo Paananen on mukana Kemin Sosialidemokraattien vappujuhlassa klo 11 alkaen ja siirtyy sieltä Tornioon klo 12.30 alkavaan Tornion ja Haaparannan sosialidemokraattien yhteiseen juhlaan.

Puoluevaltuuston varapuheenjohtaja Hilkka Halonen puhuu vappuna Ivalossa klo 12 alkaen. Lapin Sosialidemokraattisen piirin toiminnanjohtaja Paulus Toropainen puhuu vappuna Kemijärven vappujuhlassa klo 12 alkaen. Tervetuloa vapun viettoon!