Demarinuoretshared image on Instagram

Demarinuoret & SONK järjestää tuttuun tapaan tänäkin kesänä kesäleirin 3.-6.8 Högsandissa. Ennen leiriä paljastamme leirin helmiä jo ennakkoon. Leirillä tullaan näkemään, kokemaan ja innostumaan uusista ja vähän vanhemmistakin jutuista uusilla näkökulmilla. Leirillä puhutaan paljon sosiaalisesta mediasta ja sen paineista nykymaailmassa. Siksipä leirillä tullaan näkemään Leffaillassa alkuvuonna 2017 ensi-iltansa saanut Maryam Razavin ja Jenni Salosen The Perfect Selfie. Dokumentti seuraa nuoren Instagram-tähden Olivia Oraksen elämää vuoden ajan ruudun edessä ja takana. Tulemme keskustelemaan illan aikana sosiaalisen median roolista nuorten elämässä. Ilmoittaudu pian ja varaa paikkasi leiriltä! Lisää tietoa kesäleiristä: https://www.facebook.com/events/1837207053272084/ #demarinuoret #sonk #kesäleiri2017 #högsand #letsmennäändemarinuoret

Maria Tolppanenshared tweet on Twitter

Nyt on hyvä aika kieltää 0-työsopimuket. EU:kin harkitsee sitä. Tässä Suomi voisi näyttää mallia kaikille, joilla 0-sopimus on käytössä.

Kristiina Salonenshared image on Instagram

Suvivirsi, mansikkakakku, tikkujäätelöt ja lasten leikki. Niistä oli Sinilinnun kevätjuhla tehty. Pienen käärön kanssa me äidit sinne syksyllä menimme. Ja tänään seurasimme leikkivien taaperoiden iloista vilskettä ja melskettä. Niin, se nopeaan kulkeva aika. Näin se konkretisoituu. Ja ah, se kaunis kevätjuhlien haikeus. #sinilintu #vauva #kevätjuhlakristiinasalonen

Niinistöltä hyvä veto hakea jatkokautta ilman puoluesidonnaisuutta. Puoluepolitiikan ulkopuolisuus vetoaa niin meillä kuin muuallakin.

Läntisen Uudenmaan kuntajohtajia ja kansanedustajia koolla Karkkilassa. Kuntien ajankohtaisten asioiden ohella tuskaillaan yhdessä sotea.

Vahur Lihtkivi

Olen syntynyt 1.4.1969 Eestissä / Virossa, Ida-Viru läänissä, kylässä nimeltä Toila. Tällä hetkellä olen Gold Line Oy linja-autonkuljettaja, sekä mainitussa Lihtkivi Vahur K2C0014 2 Fogra39 Mediumyhtiössä myös pääluottamusmiehenä. Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitossa olen hallituksen jäsenenä, sekä muita pienempiä luottamustehtäviä kuten osaston puheenjohtajana. Olen Rovaniemen kaupungin vapaa-ajan lautakunnan varajäsen.

Meidän täytyy yhdessä pitää työntekijöiden, sekä vähävaraisten puolia, tukea opiskelijoita sekä auttaa nuorisoa pysymään elämässä mukana. Harmaatalous on todellinen kulmakivi. Työpaikkojen hyvinvointiin on satsattava lisää panoksia. Mikään näistä edellä mainituista ei tule kivuttomasti, eikä myöskään hetkessä. Siihen tarvitaan yhteistyötä, sekä meidän kaikkien panoksia. Yhteistyössä se voima piile!

Vahurin kotisivun lödät osoitteesta: http://vahurlihtkivi.kotisivuni.org/2015-eduskuntavaalit/