Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Vahur Lihtkivi

Olen syntynyt 1.4.1969 Eestissä / Virossa, Ida-Viru läänissä, kylässä nimeltä Toila. Tällä hetkellä olen Gold Line Oy linja-autonkuljettaja, sekä mainitussa Lihtkivi Vahur K2C0014 2 Fogra39 Mediumyhtiössä myös pääluottamusmiehenä. Auto- ja Kuljetusalan Työntekijäliitossa olen hallituksen jäsenenä, sekä muita pienempiä luottamustehtäviä kuten osaston puheenjohtajana. Olen Rovaniemen kaupungin vapaa-ajan lautakunnan varajäsen.

Meidän täytyy yhdessä pitää työntekijöiden, sekä vähävaraisten puolia, tukea opiskelijoita sekä auttaa nuorisoa pysymään elämässä mukana. Harmaatalous on todellinen kulmakivi. Työpaikkojen hyvinvointiin on satsattava lisää panoksia. Mikään näistä edellä mainituista ei tule kivuttomasti, eikä myöskään hetkessä. Siihen tarvitaan yhteistyötä, sekä meidän kaikkien panoksia. Yhteistyössä se voima piile!

Vahurin kotisivun lödät osoitteesta: http://vahurlihtkivi.kotisivuni.org/2015-eduskuntavaalit/