Timo Harakkashared tweet on Twitter

SOS jakaa lisää menoja ja ministerinsalkkuja ja tekee *seuraavalle* hallitukselle miljardileikkauksia. Tulkaa pois,Suomi ansaitsee parempaa.

Antti Rinneshared tweet on Twitter

Hallitus jää kauas työllisyystavoitteestaan. Illan uutinen: Kolme uutta ministeriä. Lopputulos on työllisyyden suhteen pettymys.

Ville Skinnarishared tweet on Twitter

Miljardi Soten tietojärjestelmiin on hyvä sijoitus, jos se käytetään uusin avoimiin järjestelmiin - ei upoteta rahoja vanhaan eli Apottiin.

Maria Guzeninashared image on Instagram

#suomi100 näyttely avattu Euroopan neuvoston yleiskokouksessa Strasbourgissa! Sataan vuoteen mahtuu paikoin vaikeaakin historiaa, mutta eteenpäin on menty. Tehdään seuraavista sadasta vieläkin hienompi menestystarina.maria_guzenina

Suomen rahapajan juhlarahoissa siis kuvataan mm. sisällissodan teloitusta ja Välimereen hukkunutta pakolaislasta. Todella mauton farssi.

- Kansalaissodan teloituksia kuvaava Suomen itsenäisyyden juhlaraha on vastenmielinen ja täydellinen rimanalitus Suomen rahapajalta. Juhlarahan painaminen osoittaa täydellistä harkintakyvyn pettämistä niiltä tahoilta, jotka ovat vastuussa rahan suunnittelusta, sanoo SDP:n kansanedustaja Joona Räsänen.Sosialidemokraatit SDP

Valtteri Huhtamella

Valtteri Huhtamella on Inarin kunnanvaltuuston ja kunnanhallituksen jäsen. Valtteri on töissä Inarin kunnan maaseutuhallinnossa ja on myös SDP:n Huhtamella Valtteri K2C0969 2 Fogra39 Mediumpuoluevaltuuston pohjoisin jäsen. Valtteri on myös SDP:n pohjoisin eduskuntavaaliehdokas. Perheeseen kuuluu vaimo ja kolme aikuista lasta. Koti löytyy Inarin Törmäsesta ja se onkin vankka kotipesä.

Vapaa-aika menee kyläyhdistyksen touhuissa sekä luonnossa liikkumisessa. Läheisistä huolenpitäminen myös lähellä sydäntä.
Mottona Valtterilla on ”yhdessä, yhteistyöllä, perille pääsee aina”.

Valtterin sähköpostiosoite on valtteri.huhtamella(a)gmail.com.