Maarit Feldt-Ranta påminner att många sakkunniga varnar, att modellen som regeringen Sipilä har valt, kommer att försämra, inte förbättra situationen inom social- och hälsovården.Sosialidemokraatit SDP

Maarit Feldt-Rantashared video on Instagram

Vår natur är underbar och det finns många fina ställen i Raseborg. Det är lätt att förstå att många vill bo och också besöka vår stad. Vi vill göra vår stad ännu mera attraktiv. - Meillä on upea luonto ja monia hienoja nähtävyyksiä ja vierailukohteita. On helppo ymmärtää miksi monet haluavat asua täällä ja myös matkailijoita ja kesäasukkailta riittää. Haluamme kehittää kaupungistamme vielä entistäkin houkuttelevamman. #kommunalvalet #kuntavaalit #allaskamed #pidetäänkaikkimukana #helaraseborg #kokoraasepori @petrapaulina @syss3 @cgrundstrom maaritfeldtranta

SDPshared image on Instagram

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: vaali.sdp.fi. #kuntavaalit #kaikkimukana #sdp #sosialidemokraatit #kunnat #perhe #lapset #koulutus #harrastussosialidemokraatit

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Työn ja perhe-elämän yhdistämisestä on tehtävä nykyistä helpompaa. Uudenlainen joustava koulupäivä lisäisi perheen arjen yhteisiä tunteja, iltoja vanhemmille ja lapsille. Tähän tarvitsemme yhteistyötä kuntien ja kolmannen sektorin toimijoiden kanssa. Ensi keskiviikkona alkaa kuntavaalien ennakkoäänestys. Tutustu SDP:n inhimillisemmän Suomen ratkaisuihin: https://vaalit.sdp.fi/ratkaisut/perheille-enemman-yhteista-aikaa/Sosialidemokraatit SDP

Ville Skinnarishared image on Instagram

Kyllä brändi - Suomelle jaei bulkki - Suomelle. Hausjärven kuntavaalikiertueen parhaat herkut löytyy Hikiältä. Hikiän Kyrsä ja Hikiän Velli.villeskinnari

SDP:n kansanedustaja Sirpa Paateron mukaan oli yllättää kuulla, kuinka ”Senaatti 2” on jo perustettu ennen kuin varsinainen maakuntalaki on lähelläkään päätöksentekoa. Asia tuli esille, kun uutisoitiin johdon palkkaamisesta ilman avointa hakua, eli ”kun tiedämme jo parhaat”-periaatteella. – Näin siis uuden maakuntahallinnon ensimmäiset hyvän hallinnon ja demokratian vastaiset päätökset alkavat jo näkyä, Paatero toteaa.Sosialidemokraatit SDP

Demokraattishared image on Instagram

Oriveden torilla on ämpärimeininkiä! Raija Vuori, Oriveden nuorin ehdokas Lauriina Lehtonen ja Ilkka Hjerppe olivat torilla hyvillä mielin juttelemassa kuntalaisten kanssa.demokraatti

Sosialidemokraatit SDPshared photo on Facebook

Osallistutaan yhdessä maailman suurimmalle kynttiläillalliselle ja näytetään valomerkki ilmaston puolesta sammuttamalla turhat valot. Viime vuonna 1,6 miljoonaa suomalaista osallistui tavalla tai toisella Earth Houriin - eiköhän laiteta vieläkin paremmaksi tänä vuonna. Jaa kuvaa, jos aiot osallistua!Sosialidemokraatit SDP

Kansanedustaja Merja Mäkisalo-Ropponen vetoaa hallitukseen, että se kuuntelisi jälleen kätilöitä ja hoitajia, kuten se teki palkkoja leikkaavien pakkolakien perumispäätöksessään.Sosialidemokraatit SDP

Valtteri Huhtamella

Valtteri Huhtamella on Inarin kunnanvaltuuston ja kunnanhallituksen jäsen. Valtteri on töissä Inarin kunnan maaseutuhallinnossa ja on myös SDP:n Huhtamella Valtteri K2C0969 2 Fogra39 Mediumpuoluevaltuuston pohjoisin jäsen. Valtteri on myös SDP:n pohjoisin eduskuntavaaliehdokas. Perheeseen kuuluu vaimo ja kolme aikuista lasta. Koti löytyy Inarin Törmäsesta ja se onkin vankka kotipesä.

Vapaa-aika menee kyläyhdistyksen touhuissa sekä luonnossa liikkumisessa. Läheisistä huolenpitäminen myös lähellä sydäntä.
Mottona Valtterilla on ”yhdessä, yhteistyöllä, perille pääsee aina”.

Valtterin sähköpostiosoite on valtteri.huhtamella(a)gmail.com.