Lapin SD-Piirin kuntatalouskoulu ja järjestöpäivät 4.-5.9.2021 Hotelli Hullu Poro Levi

Tervetuloa Kuntatalouskouluun ja järjestöpäiville 2021! Ohjelmaa on molemmille päiville ja se koostuu yhteisestä tekemisistä ja poliittisesta tilannekatsauksesta. Tarkoituksena on saada valmiuksia kuntapolitiikan ja kuntatalouden kiemuroihin ja lisäksi saada tietoa ay-liikkeen ajankohtaisista asioista.

Lauantai 4.9.

Klo 11 – 13       Lounas osallistujille tarjolla (Paikka hotellin yhteydessä)

Klo 13 –            Tilaisuuden avaussanat piirin pj Maria-Riitta Mällinen

Klo 13.10         Kuntien taloudellinen tilanne Lapissa: tulevaisuuden haasteet kuntatalouden näkökulmasta: Lapin liiton Kunta-asiantuntija Jaana Koskela ja projektipäällikkö Tuomas Mathlein.

Klo 14.00       TES-yleissitovuuden tulevaisuus ja neuvottelujärjestelmän paineet tulevaisuudessa.

Klo 14.45-15.15 Kahvitauko

Klo 15.15         Työelämäkysymykset (Kunnan oman työn laatu ja hinta vs. ostopalvelusopimukset)

Klo 16              Työelämäkysymykset (Työsuojelun merkitys työntekijän jaksamisessa)

Klo 17.00        seminaari päättyy, vapaa-aikaa

Klo 18.30 – 20.00     Illallinen

Sunnuntai 5.9.

aamiainen

Klo 9.30         Sote-rakenneuudistus Lapissa: ajankohtainen tilanne ja vaikutukset kuntien toimintaan, Lapin Soteuudistus rakenneuudistushankkeen hankejohtaja Mirva Salmela.

Klo 10.15         SDP:n valmistautuminen maakunta/hyvintointialuevaaleihin (puoluetoimiston järjestöpäällikkö?)

Klo 11               Poliittinen tilannekatsaus: Politiikan syksy Lapissa/ Hallituksen työllisyystoimet ja niiden vaikutusarviointi. (Kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä)

Lounas n. klo 11.30-

Seminaariohjelma on maksuton (päiväkävijät)

Majoitus Hotelli Hullu Poro:

1hh huone 130€/yö/hlö (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina, kuntosalin ja saunaosaston käytön) lisäyö 85€/huone.

2hh huone 93€/hlö/yö (majoitus 95€/huone/yö)  (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina) lisäyö 95€/huone (50€/hlö)

Huoneiden sopimushinta on voimassa koko viikonlopun. Varaukset hotellin varauspalvelusta sähköpostilla sales(a)hulluporo.fi VIESTIN OTSIKOKSI “SDP LAPPI JÄRJESTÖPÄIVÄT” Kerro varatessasi myös osallistumisesti ruokailuihin!!