Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Kuntavaalikoulutus ja PJ Antti Rinne Rovaniemellä

3.12.2016 @ 11:30 - 17:00

Tervetuloa Lapin SD-Piirin järjestämään kuntavaalikoulutukseen Rovaniemelle lauantaina 3.12. klo 11.30 alkaen! Koulutus pidetään hotelli Aakenuksen tiloissa (Koskikatu 47). Koulutuksen omavastuu on 15€ ja se sisältää koulutuksen lisäksi kahvitarjoilun. Ilmoittaudu Ilmoittautuminen on päättynyt 25.11.2016!

Tilaisuudessa on mukana myös puheenjohtaja, kansanedustaja Antti Rinne. Antti pitää poliittisen tilannekatsauksen ja lisäksi on varattu aikaa ajankohtaiskeskusteluun. Kouluttajina toimivat SDP:n tiedottaja Emilia Tervonen ja Metalliliiton vastaava aluetoimistija Martti Rauhala.

Kouluttajien alustusten jälkeen teemme yhdessä töitä työpajoissa. Koulutus on erityisen hyödyllinen kuntavaaliehdokkaille, mutta olet joka tapauksessa erittäin tervetullut tapaamaan muita demareita ja hakemaan voimaa tuleviin vaalitouhuihin!

Koulutustilaisuus alkaa klo 11.30 ja loppuuu n. klo 17. Vinkkaa koulutuksesta myös uusille kuntavaaliehdokkaille!

Alustava ohjelma koulutuspäivälle on seuraava:

Lapin SD-Piiri: Kuntavaalikoulutus 3.12.2016

Hotelli Aakenus: Koskikatu 47, Rovaniemi
Klo 11.30 Tilaisuuden avaus, tervetulotoivotukset ja osallistujien esitäytyminen (Piirin PJ)
Klo 11.40 Poliittinen tilannekatsaus + keskustelu (PJ Antti Rinne)
Klo 12.45 Tarjolla kahvia ja pullaa tai suolaista kahvileipää
Klo 13.00 SDP:n työvälineet kuntavaaleissa (tiedottaja Emilia Tervonen)
Klo 13.45  Tauko
Klo 14.00 Työpajatyöskentelyn evästys ja työpajatyöskentelyä (Demarivaihtoehdon esittäminen ja äänestäjän kohtaaminen, puolueen työvälineet, tarinankerronta politiikassa)
n.  16.45 Loppukeskustelu kokoustilassa
n. Klo 17  Tilaisuuden päätös.

Tarkemmat tiedot

Päivämäärä: