Ladataan Tapahtumat

« All Tapahtumat

• Tämä tapahtuma on mennyt.

Lapin SD-piirin ja SD-naispiirin sääntömääräinen kevätpiirikokous

huhtikuu 14 @ 10:00 - 16:00

Kutsu sääntömääräiseen kevätpiirikokoukseen 14.4.2018

Lapin Sosialidemokraattinen piiri ry:n sääntömääräinen kevätpiirikokous pidetään lauantaina 14.4.2018 klo 10 alkaen Sokos Hotel Vaakunassa Rovaniemellä (Koskikatu 4) Tokka-kokoustilassa.

Kokouksen aluksi järjestetään kuntatalousaiheinen seminaari, jonka alustajaksi on lupautunut Lapin liiton kunta-asiantuntija Jaana Koskela. Myös muita alustajia saattaa tulla! Seminaariin ovat kaikki jäsenet tervetulleita! Välittömästi seminaarin jälkeen aloitetaan kevätpiirikokous.

Kokouksessa käsitellään piirijärjestön sääntöjen kevätpiirikokoukselle määrittelemät asiat. Lisäksi piirikokoukselle esitetään nimettäväksi maakuntavaaliehdokkaita lokakuun 2018 vaaleihin ja hyväksyttäväksi maakuntavaaliohjelma maakuntavaaleihin. Lisäksi esitetään eduskuntavaaliehdokkaita nimettäväksi huhtikuun 2019 eduskuntavaaleihin.

Mahdolliset aloitteet piirikokoukselle on toimitettava viimeistään kuusi (6) viikkoa ennen kokousta (2.3.) kirjallisesti piiritoimistolle. Välittömästi kokouksen päätyttyä Lapin Sosialidemokraattinen Naispiiri kokoontuu omaan kevätpiirikokoukseensa.

Piirikokousedustajina toimivat vuodelle 2018 sääntöjen mukaisesti valitut ja ilmoitetut edustajat.

LAPIN SOSIALIDEMOKRAATTINEN PIIRI RY

Tarkemmat tiedot