Pohjolan Demaritapaaminen ja alueelliset järjestöpäivät 12.-13.9. Levillä!

Ajankohtaista, Yleinen 09:45

Tervetuloa Pohjolan Demaritapaamiseen ja alueellisille järjestöpäiville 2020! Vuonna 2020 Pohjolan Demaritapaaminen on osana yhdessä SDP:n Lapin ja Oulun piirien kesken järjestettäviä järjestöpäiviä. Ohjelmaa on molemmille päiville ja se koostuu yhteisestä tekemisistä, työpajoista ja poliittisesta tilannekatsauksesta. Tarkoituksena on saada valmiuksia kuntapolitiikan kiemuroihin, jäsen- ja ehdokashankintaan sekä tietenkin viettää yhdessä hauskaa aikaa! Ohjelmarunko ja ilmoittautumisohjeet on alla!

Lauantai 12.9.

Klo 11-13     Lounas osallistujille tarjolla ravintola Ämmilässä

Klo 13         Tilaisuuden avaussanat (Piirien puheenjohtajat Maria-Riitta Mällinen ja Mika Pietilä)

Klo 13.10 SDP:n arvot  ja näkemykset kuntapolitiikan arjessa.Mitä kaikkea kuntien päätöksenteossa pitää ottaa huomioon ja miten siitä kerrotaan kuntalaisille? Mukana keskustelussa Rovaniemen SD-valtuustoryhmän PJ Terhi Heikkilä, Pohjois-Suomen Demarinuorten puheenjohtaja Ronja Kuorikoski, Salla Saarinen Radical Soul.  Keskustelua virittää Liisa Jaakonsaari.

Klo 14.15    Kahvitauko ja huoneisiin kirjautuminen (Tilojen muuttaminen työpajatiloiksi)

Klo 15.15     Työpajat

1)    Vaikuttavaa viestintää: Viestinnän merkitys vaalityössä (Salla Saarinen Radical Soul Oy)

2)    Ehdokashankinnan ABC eli kuinka kysyn potentiaalisia ihmisiä kuntavaaliehdokkaaksi ja puolueen jäseneksi? (TSL:n koulutussuunnittelija Riitta Sinimäki-Ilola

3)    Videotyöpaja: liikkuvaa kuvaa sosiaalisen median kanaviin helposti ja varmasti (SDP:n järjestösihteeri Pekka tuuri)

4)    Poliittiset aloitteet kuntapolitiikassa (Rovaniemen SD-valtuustoryhmän puheenjohtaja Terhi Heikkilä

5)    Vaalityön muodot ja ihmisten kohtaaminen (Liisa Jaakonsaari)

Klo 17        Työpajat lopettavat, vapaa-aikaa

Klo 19.00     Illallinen

Sunnuntai 13.9.

aamiainen

Klo 9.30     SDP:n tulevaisuus ja suunta: Ajankohtaiset kysymykset kuntavaaleja kohti mentäessä:

* Keskustelemassa alueen kansanedustajat ja ministeri sekä puoluejohdon edustaja. Keskustelua johdattelee Liisa Jaakonsaari

Klo 11.30-     Lounas, huoneiden luovutus ja hyvää kotimatkaa.

Hinta:

Seminaariohjelma on maksuton (päiväkävijät)

Majoitus Hotelli Hullu Poro:

1hh huone 124€/yö/hlö (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina, kuntosalin ja saunaosaston käytön) lisäyö 80€/huone.

2hh huone 94€/hlö/yö (majoitus 100€/huone/yö)  (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina) lisäyö 100€/huone (50€/hlö)

Huoneiden sopimushinta on voimassa koko viikonlopun. Varaukset hotellin varauspalvelusta sähköpostilla sales@hulluporo.fi VIESTIN OTSIKOKSI “SDP LAPPI DEMARITAPAAMINEN” Kerro varatessasi myös osallistumisesti ruokailuihin ja kahden hengen huonetta varatessasi myös huonekaverisi nimi!

VARAA HUONEESI MAHDOLLISIMMAN PIAN! HUONEEN VOI PERUA MYÖHEMMIN TARVITTAESSA! HULLUN PORON MYYNTIPALVELU ON AUKI, VAIKKA HOTELLI MUUTEN ON TOISTAISEKSI KIINNI.

HUOMIO! Kaipaamme etukäteen tietoa työpajoihin osallistumisesta ja siksi pyydämme majoitusvarauksen jälkeen myös täyttämään Webpropol-kyselyn osoitteessa: https://webropol.com/s/demaritapaaminen2020