Lapin Sosialidemokraattinen Piiri nimesi 41 ehdokasta 14.4. piirikokouksessaan

Lapin Sosialidemokraattisen Piirin kevätpiirikokous nimesi 41 ehdokasta mahdollisesti 28.10.2018 pidettäviin maakuntavaaleihin.

Ehdokkaat ovat:

Reijo Timperi, Inari, Markku Harju, Kemijärvi, Jukka Kunnari Kemi, Hilkka Halonen Kemi, Pekka Tiitinen Kemi, Sari Auvinen Kemi, Ritva Aheinen Kemi, Tanja Metsävainio Kemi, Raimo Holopainen Kemi, Kalle Huusko Kemi, Jukka Ikäläinen Kemi, Jaakko Alamommo Kemi, Aino Nuutinen Kemi, Kimmo Peltonen Kemi, Sakari Silén Muonio, Janne Niva Pello, Elina Lämsä Posio, Sari Honkanen Posio, Maria-Riitta Mällinen Rovaniemi, Vesa Nikula Rovaniemi, Eira Setälä Rovaniemi, Eemeli Kajula Rovaniemi, Antti Väänänen, Rovaniemi, Riitta Liinamaa Rovaniemi, Seija Hiltunen Rovaniemi, Timo Lappalainen Rovaniemi, Hanne-Mari Seppälä Rovaniemi, Elina Jokela Salla, Satu Honkonen Sodankylä, Jani Sukuvaara, Sodankylä Martti Rauhala Tornio, Jari Hannuniemi Tornio, , Lasse Jutila Tornio, Mika Vaara Tornio, Henna Knuuti Tornio, Hanna Hukkanen Tornio ja Asta Väisänen Ylitornio. Kolme ehdokasta ei halua vielä tässä vaiheessa nimeään julki.

Mahdollisiin maakuntavaaleihin 28.10.2018 Lapin Sosialidemokraattinen Piiri lähtee täydellä listalla ja piirihallitus täydentää listaa vielä ennen kesälomien alkamista.