Pohjolan Demaritapaaminen ja alueelliset järjestöpäivät 12.-13.9. Levillä!

Ajankohtaista, Yleinen 09:45

Tervetuloa Pohjolan Demaritapaamiseen järjestöpäiville 2020! Ohjelmaa on molemmille päiville ja se koostuu yhteisestä tekemisistä ja poliittisesta tilannekatsauksesta. Tarkoituksena on saada valmiuksia kuntapolitiikan kiemuroihin, jäsen- ja ehdokashankintaan sekä tietenkin viettää yhdessä hauskaa aikaa! Ohjelmarunko ja ilmoittautumisohjeet on alla!

Lauantai 12.9.

Klo 11 – 13     Lounas osallistujille tarjolla ravintola Ämmilässä

Klo 13 –         Tilaisuuden avaussanat piirin pj Maria-Riitta Mällinen

Klo 13.10      Valtioneuvoston tervehdys, budjettineuvottelut ja muu ajankohtainen asia,                           Eurooppa- ja omistajaohjausministeri Tytti Tuppurainen

Klo 13.30      Työpajaluennot

• 13.30 – 14.15 Ehdokashankinnan ABC eli kuinka kysyn potentiaalisia ihmisiä kuntavaaliehdokkaaksi ja puolueen jäseneksi? Riitta Sinimäki- Mikola/TSL

• 14.15 – 15.00 Somevideoiden tekemisen perusteet PekkaTuuri SDP:n puoluetoimisto

15.00– 15.30 tauko

• 15.30 – 16.15 Vaalityön muodot ja ihmisten kohtaaminen. Liisa Jaakonsaari

• 16.15 – 17.00 Vaikuttavaa viestintä osana onnistunutta kampanjaa Salla Saarinen

Klo 17.00        seminaari päättyy, vapaa-aikaa

Klo 18.30 – 20.00     Illallinen (porrastettu)

Sunnuntai 13.9.

aamiainen

Klo 9.30     Mikä kuntavaaleissa kiinnostaa nuoria? Pohjois-Suomen demarinuorten pj Ronja Kuorikoski,

SDP:n politiiset aloitteet paikallistasolla, miten poliittiset aloitteet muuttuvat käytännöksi, Rovaniemen SD-valtuustoryhmän ja kunnallisjärjestön PJ Terhi Heikkilä,

Sote-uudistuksen perusteet perustuslain näkökulmasta, Kansanedustaja Johanna Ojala-Niemelä

Klo 11.30-     Lounas, huoneiden luovutus ja hyvää kotimatkaa.

Seminaariohjelma on maksuton (päiväkävijät)

Majoitus Hotelli Hullu Poro:

1hh huone 124€/yö/hlö (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina, kuntosalin ja saunaosaston käytön) lisäyö 80€/huone.

2hh huone 94€/hlö/yö (majoitus 100€/huone/yö)  (sisältää lounaan ja päivällisen lauantaina sekä aamupalan ja lounaan sunnuntaina) lisäyö 100€/huone (50€/hlö)

Huoneiden sopimushinta on voimassa koko viikonlopun. Varaukset hotellin varauspalvelusta sähköpostilla sales@hulluporo.fi VIESTIN OTSIKOKSI “SDP LAPPI DEMARITAPAAMINEN” Kerro varatessasi myös osallistumisesti ruokailuihin!!